وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

دبی مال در طول DSF

دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید در طول جشنواره خرید دبی است . در این مرکز علاوه بر لذت بردن از تخفیفات ویژه می توانید از آکواریوم شیشه ای لذت ببرید و یا با کوسه ها در یک آکواریوم پر از 140 گونه از زندگی دریایی و محیط زیست شنا کنید . فواره های دبی و آبشارهای دبی هم به همان اندازه شگفت انگیز هستند . لذت بردن از حلقه یخی ، DubaiDino ، تجربه ایرباس A380 و جمهوری سگا از دیگر سرگرمی های جهانی هستند . 

بازار امارات

بازار امارات یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ با 11 فروشگاه اصلی و بسیاری از خرده فروشی های بین المللی است . این مرکز برای نخستین بار بخاطر  اسکی دبی شهرت یافت . در این مرکز می توانید از اسکی روی یخ ، اسنوبورد ، سوار شدن با ماشین  و دیدن پنگوئن ها لذت ببرید . دو رستوران بین المللی وجود دارد که می توانید از غذاهای مختلف لذت ببرید . این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید لوازم الکترونیکی است . 

بازار طلا دیره

طلا یکی از کالاهای معروف خرید برای خریداران و نقش مهمی در جشنواره خرید دبی دارد . دبی به عنوان شهر طلا شناخته شده است و شما می توانید در طی سفر به بازار طلا دیره ، می توانید بسیاری از جواهرات ، الماس و جواهرات نقره ای بین المللی را ببینید . قوانین و مقررات طلای آسان و بدون مالیات در دبی ، باعث جذابیت بیشتری برای خرید طلا می شود. 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397برچسب:, | 21:53 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب